אחרי מבצע הנדסי מורכב שנפרס על פני שלושה ימי עבודה, הושלמה בהצלחה הנפת החלק השני של גשר רוקח בלב אזור תוסס וצפוף תנועה, כחלק מפרויקט הקו הירוק של הרכבת הקלה בתל אביב. המהלך כלל 4 מנופים אדירי ממדים וכ-100 אנשי צוות, שעבדו סביב השעון כדי להרים במדויק את החלק החדש של הגשר במשקל כולל של כ־350 טון.
עמית גרשון, מנהל הפרויקט, מספר על האתגר שמאחורי הקלעים: "גשר רוקח הוא חלק מהקו הירוק של הרכבת הקלה, פרויקט שהתכנון שלו החל כבר ב־2021, והעבודות בשטח יצאו לדרך ב־2023. כעת הנפנו את השליש השני של הגשר; שלב מורכב שדרש סגירה מלאה של שדרות רוקח למשך 36 שעות. מאחורי הסגירה הזו עמד תיאום לוגיסטי שנמשך למעלה משנה וחצי, מול משרד התחבורה, עיריית תל אביב, גני התערוכה, תחנת הדלק ובעלי עניין נוספים.
מדובר באתגר הנדסי מהגדולים שביצענו: ארבעה מנופים במשקל 700 טון, 500 טון ושני מנופים במשקל 300 טון הרימו יחד את חלקו החדש של הגשר. זה פרויקט שמדגים בצורה הטובה ביותר את היכולות של אלקטרה תשתיות שילוב של תכנון מדויק, סנכרון מורכב וביצוע מושלם בשטח".
בזכות עבודת צוות, תכנון מוקפד וביצוע מלא בעוצמה החלק השני של גשר רוקח עלה בהצלחה והכי חשוב הגאווה עלתה לגבהים חדשים.
באירוע חגיגי ומרגש הוענקו מגיני הוקרה לעובדות ולעובדים המצטיינים של קבוצת אלקטרה לשנת 2024 – רגע של גאווה, הוקרה והתרגשות לקראת טיסתם הקרובה לתאילנד בשבוע הבא.
עם עשרות אוטובוסים ובזמן קצר, אלקטרה אפיקים נרתמה למבצע חירום לאומי והסיעה אלפי ישראלים ששבו ארצה, בדרכם חזרה הביתה.